Alla inlägg den 5 juni 2017

Av Anki - 5 juni 2017 23:20

Japp, månadens vävmöte avklarat, och jag fick min svarta Petissa. Tycker faktiskt att den är riktigt vacker. Hade en superjobbig natt igår p.g.a alla bett som verkar bli fler och fler. Trodde ett tag att vi hade haft vägglöss på hotellet, men hör att många fler på olika hotell och olika orter är drabbade av samma farsot. Har provat med alla botemedel men utan positivt resultat..

Tills i kväll när jag pratade med Fred och han föreslog ättiksprit. Svider som faaaan men dämpar ett bra tag. Riktigt jobbigt när det kliar så att man mår illa. Panikångest på vävmötet när klådan tog fart ordentligt......Två ouzo i kväll och hoppas att jag somnar och får sova några timmar....

 

    

Av Anki - 5 juni 2017 14:31

Först en bild från bron mellan hotellbyggnaderna och sedan nattbild på ingången till foajén (när vi väntade på bussen till flyget). Och sist kvällsbild på den övre poolen.

     

Av Anki - 5 juni 2017 14:14

Tror jag blir galen på myggbetten.....Varit uppe flera ggr i natt och smort mig med allt möjligt och omöjligt, men det kliar som fan. Och så ont i ryggen och lårmuskeln som grädde på moset. 

Vävmöte i kväll men vet inte hur jag jag ska göra. Ska åka ner till Ica nu och hämta ett paket och handla lite så får vi se hur det känns sen.



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards