Alla inlägg den 23 april 2017

Av Anki - 23 april 2017 23:07

Var upp till vävstugan i förmiddags och vävde klart Petissan. Sen fixade jag till Pontus cykel och tog en ny kamp med stängslet i hundgården. Ett rent helvete att få loss stängslet från betongen i backen, vet inte riktigt hur jag ska fixa det men det löser sig nog. Slängde ut en förfrågan om hönsnät på fejan och fick ett erbjudande om ett hårnät..........gulligt med humor......Tog med mig Lady på en prommis förut ikväll och vi bevittnade lite av vårt djurliv. Skriver inte vad eftersom det finns asgamar.......Och nu är det kväller eftersom det blir en tripp med sonen till handrehab i morgon. 



Sweet dreams      




Av Anki - 23 april 2017 09:07

Ja vad ska man säga........Gav hundarna mat som vanligt och släppte ut dem. Sen brukar de skälla till när de vill komma in eller så kollar jag efter typ en kvart. Men nu gick det nog 20-25 min innan jag tänkte till och öppnade dörren. 

I går kväll så lade jag en utblommad bukett med tulpaner utanför bron, som jag skulle sänga på brasan sen (idag). Och den står Smilla och mumsar frenetiskt på !! Alla blombladen var borta och så hade hon börjat på stjälkarna, så jag hoppas att hon inte blir dålig. Min första golden (för 30 år sen) åt också upp en halv tulpanbukett. Hon blev inte sjuk men hon hade järnmage, och så var det färska tulpaner..........


Ha en bra dag därute   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards