Alla inlägg den 28 mars 2017

Av Anki - 28 mars 2017 20:58

Kanske våren är på gång ändå? Hittade de här idag på min prommis. ?

Av Anki - 28 mars 2017 19:53

Pysslade med lite av varje på fm och sen blev det en prommis på 5,5 km. Heja mig   Men det var inte kul med timmerbilarna som dundrade förbi hela tiden och virvlade upp all sand och damm som är på vägen nu. 

När jag kom hem så gjorde jag upp eld och stickade lite..........men blev uttråkad så jag gick ut och skrotade på. Började med att kratta lite och sen hamnade jag i hundgården som har varit oanvänd i många år. Den är lappad och lagad med diverse material. Kompostgrindar, träskivor, järngrindar.........fastsatta med karbinhakar, sträng m.m till förbannelse och det är ju jag som har fixat det så det är ordentligt gjort   Jag hade ju en goldenkille som vägrade vara i hundgården och han BET sig ut hela tiden. Japp det är så sant, han bet sönder stängslet så att han var alldeles blodig. Så till slut gav jag upp och de var inne eller lösa på gården när jag oxå var ute. 

Började 17:00 och gick in 19:15. Då hade jag ont i hela kroppen men kände mig riktigt nöjd ändå. Får fortsätta i morgon och så måste jag kapa två granar som har vuxit upp framför dörren. Undra hur dammigt det är därinne? Det är såna här gånger jag verkligen saknar en handyman eller åtminstone några hjälpsamma vänner...........


      

Av Anki - 28 mars 2017 10:28

Måste ju lägga ut nån bild på min nyfikne matgäst också. Och på en dam som har hittat en mumsig pinne   


       

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards