Alla inlägg den 12 februari 2017

Av Anki - 12 februari 2017 22:32

Tycker att det var en bra dag. prommis igen med båda hundarna och två timmar i vävstugan. Igår blev jag sur när jag kom upp dit. jag vet ju att det finns de som kollar hur mycket man vävt. Men när de tar av duken som ligger som skydd för solen bl.a så kan de ju lägga tillbaks den och inte bara lägga den i en hög mitt på väven. Tror faktiskt att jag ska fräsa till om det............

Ja sen var jag bjuden på middag i Västmarken och där var det fullt hus. Ida, Mira, Susanne, Kalle och Karin, Pontus, Benny, Lena......Och hunden Benny var också och hälsade på. Sen kom Mia och Hasse och hämtade Mira. 

När vi skulle äta så visade Benny mig ett inlägg i Västergårds problem. Bilder på två nya hotbrev "skrivna" med urklippta bokstäver och med riktigt otrevligt innehåll. Måste vara nån som har allvarliga problem häromkring i alla fall !!

Jajamensan det var väl allt från skogen i dag........


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards