Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Anki - 7 februari 2017 21:22

Vaknade tidigt pigg som en lärka. Sovit hyfsat då antar jag. Fikade länge vid datorn och sen duschade jag och gjorde en laddning Österåsensmör. Sen tog jag med mig tjejerna (hundarna) och gick uppöver skogen. Smilla orkar inte gå långt i koppel men om hon får springa lös som hon vill så orkar hon mycket mer. Och det är så underbart att se henne njuta av en prommis. När vi kommit hem så laddade jag vedkassarna och sen åkte jag till Västmarken eftersom Lena frågat om jag kunde kolla fåren, då de ska lamma snart. Fikade och surrade med Pontus en stund innan jag åkte hem igen. Åt middag och så skulle jag åka och väva på pläden hade jag planerat, men då det var -16 redan klockan fem så ställde jag in bilen i garaget och stannade hemma och eldade i stället. Och nu är det TV-soffan..........

                               

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards