Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Anki - 5 februari 2017 23:23

I går drack jag ett glas bubbel innan middagen och sen skulle jag titta på mellot och mysa med lite rött vin och en minismörgåstårta som jag hade gjort. Är nog allvarligt sjuk för jag tyckte att det var riktigt äckligt med vin, det gick bara inte att få ner mer än ett och ett halvt glas  Så nu dricker jag upp de två glasen som blev kvar och hoppas att jag blir så trött så att jag somnar.......Dr Quinn på Tv:n en stund till först bara..........


    

Av Anki - 5 februari 2017 22:48

Segt som fasen eftersom jag i vanlig ordning inte sovit nästan nånting alls. Mår riktigt skit men men....Satt säkert i två timmar och fikade framför datorn men sen tog jag med mig Lady och gick en prommis på 5,5 km. Det hängde regn i luften men var ändå riktigt skönt. Eldade och bakade kastrullmuffins. Sen tog jag fram kroppkakor ur frysen som jag skulle äta till middag. Men så blev jag bjuden till Västmarken på middag så kroppisarna tar jag i morgon innan vävmötet. Benny hade gjort tjälknöl och potatisgratäng, gott som fan var det. Och så bonusen att få träffa Pontus en stund är ju extra plus. Sen kom Kalle och Karin så det blev lite surr en stund. Trevligt.......  


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards