Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Anki - 3 februari 2017 16:52

Nyss hemkommen från stan och sitter och fikar lite och slölyssnar på radion. Vågar ju inte yppa mina funderingar på facebook för då blir man väl idiotförklarad....... Jag håller med fullt ut att en politiker inte ska slåss. Men om man jämför ett knytnävsslag av en politiker på fyllan i en krogkö (som han erkänner utan omsvep) och alla gruppvåldtäkter gjorda av våra "oskyldiga nysvenskar" blir man ju fundersam hur rättssystemet fungerar. De straffas ju sällan eller aldrig eftersom det "inte går att bevisa" någon våldtäkt då våra svenska kvinnor tydligen är helt rättslösa?  De kommer hit och tillåts fortsätta att ha samma kvinnosyn som i de primitiva länder de kommer ifrån. Ok en liten bisak bara, annars är det en bra dag. Hade planerat att åka upp till vävstugan men tror att det får bli i morgon i stället. Har fyndat en kudde idag. Den skulle ha kostat 600 kronor och jag betalade 90 eftersom det var den sista. En wellpurkudde. Jag har så ont i axlarna och nacken så jag måste hitta på något...Och så har jag köpt en leksak till mig......bild kommer senare       

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards