Alla inlägg den 25 januari 2017

Av Anki - 25 januari 2017 23:16

Mår skit fortfarande. Ont i bröstet och vet inte riktigt vad det beror på. Sträckning, förkylningen eller hjärtat? Tror nog ändå lite mer på efterdyningar av förkylningen men är ju lite orolig ändå. Det är såna här gånger som det skulle vara skönt att ha någon att prata med, och kunna väcka på natten när man blir jätteorolig. Vill inte lägga mig fast jag är så trött......tänk om jag inte vaknar i morgon.........Men å andra sidan då vet jag ju inte om det heller............Har tagit Pronaxen och trycker i mig en Ipren också när jag lägger mig och hoppas att John Blund kommer   

Skulle ju in till q.bar Allstars i kväll och lyssna när Emma skulle sjunga där men det fick jag skippa. Det blir fler gånger som tur är.   

Av Anki - 25 januari 2017 17:47

Efter tandläkarbesöket idag så åkte jag till Birsta. Tänkte bara gå och strosa lite och så skulle jag gå in till Specsavers och boka en tid för synundersökning. Hade tittat lite på Kapp-Ahl och Change och så åkte jag ner till Specsavers. Precis när jag hade kommit in dit och stod och tittade lite på bågar (det var jättemycket folk där) så kom en gammal bekant från Bergsåker. 

Högt och ljudligt (hon har alltid varit sån) säger hon - Men herregud vad hemsk du ser ut !! Har du blivit överkörd av en ångvält.......?!?! Och nästan alla tittar på mig....Där tog min strosarlust slut, ville bara gråta.......

Av Anki - 25 januari 2017 11:11

Japp, idag ska kronan sättas fast. Hoppas att det går bra och att den sitter kvar. Tycker att det har varit lite ämligt med resultaten han har åstadkommit hittills. Men jag har ju nästan aldrig behövt besöka tandläkaren fram tills nu så jag ska ju inte gnälla alltför mycket. Och är ju oerhört tacksam att jag skaffade tandvårdsavtalet för tre år sedan. Två trasiga tänder som de har lagat i omgångar. En som slutade med rotfyllning, och så denna som det blev en krona på till slut. Och allt beror på att jag bet i en bit av Icas rökta korv...........


     


Trevlig lill-lördag   

Av Anki - 25 januari 2017 02:28

Suck..........ja nu var det länge sen jag var ute och promenerade på natten. Men i natt var det dags igen......Brukar komma runt halv fyra men nu vaknade jag vid två och kände direkt att det var lika bra att gå ut och röra på mig en stund. Snabbt på med jackan utanpå morgonrocken och stövlarna. Promenera en halvtimme fram och tillbaka nere på vägen och lyssna av så att det inte kommer någon bil.........och efter ca en halvtimme har illamåendet och hjärtklappningen lugnat sig så jag kan gå in igen. Nu ska jag dricka lite vatten och försöka att sova igen. 


      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards