Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Anki - 3 januari 2017 22:20

Hade kunnat mistat båda mina barnbarn förut i kväll. Tove, Mira och Hugo åkte på E14 och fick sladd. Var på väg ner i diket och kom upp men sladdade mot en långtradare som de undkom med några sekunders marginal. Så finns det änglar ?? 

Stackars Tove som körde mår nog inte så bra i kväll    

Av Anki - 3 januari 2017 20:35

Har varit ute och skottat redan en gång i kväll. Från vägen och upp till garaget och sen upp till huset och hela gårdsplanen. Det var bara några cm då men jag skottar hellre fler ggr än att det blir så mycket så att jag inte orkar. 

Sen somnade jag på soffan och nu slötittar jag på Göta kanal. Segt, får se om jag kollar efter nåt spännande på Netflix sen. Gäsp..............

Av Anki - 3 januari 2017 17:04

Fick en idé i morse att jag skulle söka fram något som jag kan täta glipan under garageporten med då det ska bli kyligare väder framöver. Så jag gick ut och rotade i gammelhuset. Hittade en hög med gamla mattor m.m som låg på en soffa under en massa annat. Rev och slet för att få fram dem och när jag fick fram dem så var det en massa råttskit i dem. Så nu är det bara att hålla tummarna att jag inte får sorkfeber......Jag hade handskar på mig men inget munskydd. Idiotiskt dumt gjort men nu är det gjort. 

Sen klöv jag några vedklampar och gjorde en kasse stickor att tända med. Och sen blev det en prommis på nästan 5 km med Lady. Hade nog gått längre men jag började snöa ymnigt så vi vände hemåt. Det kommer förhoppningsvis fler dagar. Var till Västmarken och tog en kopp kaffe igår kväll och tittade på Pontus nya säng och TV. Och nu snackar vi TV......

55 tum med 4k m.m, vilken bildskärpa !! Sängen var riktigt häftig också, han har bra smak pojken :-) 

Kanske man måste skotta snö i kväll också..............


      



Av Anki - 3 januari 2017 00:45

Hur kan man sitta och tycka att man är lite mer än andra? Typ vassaste kniven i lådan.........när man egentligen är lika vass som en smörkniv av trä. Och dessutom suga till sig en beundrarskara lika vassa som smörkniven ? Tror att jag ska isolera mig så att jag inte blir smittad av syndromet.........

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards