Direktlänk till inlägg 15 december 2016

Stärkande prommis

Av Anki - 15 december 2016 22:38

Har inte gjort nåt speciellt idag faktiskt. Satt vid datorn på fm och donade lite och sen tog jag Lady med mig och gick en lång skön prommis. Hade planerat att gå ännu längre men jag skulle på vc och ta lite prover på em så jag måste ju hinna hem och byta om också. Så Lady blev lite sur men det kommer fler dagar. Blev lite orolig när jag kom in till provtagningen eftersom jag trodde att jag bara skulle kolla sköldkörtelvärdena, men det var fler grejer. Bl. a. njurvärdena igen....men sist var de ju ok så det är väl bara att hålla tummarna. Måste börja äta blåbär igen, det är bra för njurarna.

I morgon kommer Jonas hit och klipper sig och sen ska han upp i byn och hjälpa en person med lite datorfix medans jag friserar densamma.  Jag måste sätta mig och läsa igenom brukanvisningen på klippmaskinen så jag vet vilka kammar jag ska använda mig av, det var en hel hög med distanskammar i väskan............I värsta fall får jag provklippa på Smilla     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Av Anki - Lördag 13 april 13:29


 

Av Anki - Torsdag 11 april 19:59

Vem/vad  det är som håller dig i ett järngrepp?? Vill åka bort nånstans........... ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards