Direktlänk till inlägg 11 december 2016

Planeringen sket sig

Av Anki - 11 december 2016 18:07

Hann ut och hämta några kassar ved innan jag fick ett tfn-samtal från x-et. Som vanligt ingen som ställde upp på travparkeringen. Så med 50 minuters framförhållning blev det bråttom in till Bergsåkerstravet. 

Det blir lååånga tre timmar att stå stilla när det är -7. Händerna och fötterna är som kylklampar när man äntligen får sätta sig i bilen och åka hemöver. Himlar vad gött det är med stjärtvärmen också ibland.....

Var in på Ica och handlade lite grejor då jag tänkte göra lite godis i kväll. Men nu när jag har ätit och värmen kommit tillbaks i kroppen, så blir jag så trött så att det snurrar i huvudet. Har svårt för det där med powernap men måste nog ta fem minuter på soffan ändå...........  


   

 
 
hemmamammafru.bloggplatsen.se

hemmamammafru.bloggplatsen.se

12 december 2016 01:33

Jag är en kvinna på 46 år, fru, mamma är tuff, envis som människa bor i Småland i en pytteliten by.
Jag vill berätta om mitt liv och hur det är att bo i vildmarken på gott och ont. Mina funderingar och tankar och öden och äventyr m.m

Skratta och gråt och bli glad och arg tillsammans med mig för jag säger precis som jag tycker utan krusiduller.

Älska alla årstider m.m Jag har nära kontakt med alla djur runt omkring mig och alla barn.

Det bästa jag vet är att resa till fjället och åka utför och åka på längden.

Jag är alldeles för gammal för att blogga men det skiter jag i. Jag vill göra som jag vill och är både tjurig och envis. Man måste vara det för att klara av att bo så här.

Jag prata om min stora passion och det jag älskar att göra i livet är: hundar, hästar (rider), åka utför och på längden, seglar, vandra, fjället, dragträning, promenader, träning, sticka, vänner, grillar, äventyr m.m

Söker nya seriösa vänner att lära känna.

Min bloggadress:


http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

Anki

12 december 2016 10:16

Haha du är ju inte gammal, jag är 60 !! Men jag tycker också om att skriva/prata av mig. Ser gärna fram emot att följa dig :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards