Alla inlägg under oktober 2016

Av Anki - 2 oktober 2016 14:33

Jajamensan natten mellan lördag och söndag blev riktigt "bitig", -4 när jag gjorde kväll. Och i morse var bilarna täckta med is och vitt överallt på backen. Vi har ju haft en riktigt lång fin höst/sensommar så det är ju bara att gilla läget. Och när solen sen kom fram så blev det ju en toppenfin söndag ändå. Idag så har jag tagit in blommorna för vinterförvaring och plockat lite. Ska ta en prommis sen så man får rensa ur kroppen alla onyttigheter. Och så vet jag inte om jag ska börja måla vardagsrummet eller om jag ska riva tapeterna i sovrummet. Eller så skiter jag i alltihop och tar bilen och åker en sväng..........  Rolösheten spökar lite.....


Ha en bra dag   

Av Anki - 1 oktober 2016 23:48

I dag kom Benny och Lena upp med traktorn och klyv och vi rensade bland vindfällena på nersidan av vägen. Först så kapade Benny med motorsågen och sen klöv vi klamparna med traktorklyven. Det blev en bra hög ! Senare på kvällen så kom killarna upp också och vi åt kräftor och kycklingpaj och drack lite vin. Nice. Underbart med sällskap en lördagkväll   

Av Anki - 1 oktober 2016 10:16

Vaknar med ont i halsen och febrig. Måste förträngas så att jag orkar med dagens vedfix och kvällens kräftfest. Tur att jag har gjort en laddning ingefärsshot. På´t bara.........Blåser som attan gör det också idag men solen skiner i alla fall.


   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards