Direktlänk till inlägg 19 oktober 2016

Helvetes skit !!

Av Anki - 19 oktober 2016 18:19

Att det kan göra så himla ont......i alla lägen. I dag så hade jag planerat att bara ta det lugnt och vila min onda rygg. Men vid elva i förmiddags ringde Benny och frågade vad jag skulle göra i dag. Och jag sa som det var men frågade varför han undrade. Jo han och Seth skulle sätta vägpinnar upp mot Västansjö - Storhullsjön och behövde en chaufför. Och jag tänkte att bara jag har satt mig i bilden så är det ju lugnt så jag sa att jag kunde ställa upp. Speciellt då jag tycker att det är bedrövligt att det bara är en handfull av fotbollskillarna som ställer upp på jobben de själva har tagit på sig. Seth och Benny har både huggit och satt större delen av pinnarna. Ja så jag körde alltså Seths bil och de åkte på vagnen och spettade och satt pinnarna efter den sträckan som är ca 12 km. Spännande som fan när vi mötte en timmerbil och en lastbil med släp x 2 efter den smala grusvägen......Och med en bil som plingar och piper när man kommer för nära gräset på vägkanten och varnar att man ska kolla körbanan...och moderniteter som att när man inte gasar tillräckligt så stannar motorn. Men det gick hyfsat bra, vi var klara på tre timmar. Men när jag kom hem och skulle fixa maten till hundarna och mig själv så var det kört på riktigt. När jag försöker att sätta mig kommer en helt obeskrivlig smärta och när jag står och rör mig över huvud taget. Det gör så ont så att jag kallsvettas. Har i alla fall fått i mig maten och nu blir det nog sängläge. Får nog ringa vårdcentralen om det fortsätter så här. Men de kommer att säga att det nog är en sträckning eller nåt annat simpelt.....


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards