Alla inlägg under september 2016

Av Anki - 3 september 2016 20:43

Jappsingen först bar det iväg till Mittmarken i Munkbysjön med Fred och Lars. Köpte ost, bambustickor, kycklingklubbor, en ring, honung, en handmålad ask och så fick jag en burk äkta Stiernströms senap av Sven och Barbro. Träffade Yvonne och Lars också när vi gick och fikade. En trevlig utflykt.   


När vi kom hem så bara måååste jag åka ner till Västmarken och titta på Pontus nya kompis. En kattunge som han har tagit på prov från kusin Erik. Meeen åhhh vilken äcklig sötnos !! Han bara kurrade....och kurrade....i mitt knä.

 Benny sa att den skulle heta Jörgen, Pontus sa Bagheera eller Kapten Kolsvart. Men jag tycker helt klart att den ser ut som en Sixten     Som Pontus direkt gav avslag på.....  

   

Sen hem och svida om lite och så upp till Norrhassel dit jag var bjuden på middag med vin. Supergod mat och gott vin. Efterrätt och kaffe. Paltkoma säger de att det kallas.....Tack Lars S och tack Freddan för skjutsen. Och så måste jag ju så klart lyckas med det omöjliga......Slog i armbågen i duschkabinen.....AAAAAAAJJJJJJ  har jätteont. Men vad gör det om hundra år   


Ska nog kolla på nån film nu så ha en fortsatt trevlig lördag   

Av Anki - 2 september 2016 17:19

Var in till stan och köpte en korvburk till fotbollen på söndag. Och så var jag till JP Colorama i Bydalen och fick färgen bruten till rätt nyans. Sen var jag in på apoteket röda näsan en sväng innan jag till sist var på Willys. Eller nu ljög jag för jag var in på Ica i Matfors också, eftersom de inte hade strössel på Willys.Och sur att jag inte gick in på Coop eller nån annan butik i stan, då det var helt tomt i hyllan på Ica.........De hade ingen gravad lax heller......på en fredag ??

Fick ett spännande tfn-samtal i dag som jag får återkomma till.

Är tydligen bjuden på middag oxå i morrn, trots att jag inte har tackat ja själv. Har ju en massa projekt på gång och i går så hade jag en enorm arbetslust...........som jag tydligen sovit bort i natt. Men mot aftonen vaknar den late sägs det ju så vi får se hur det avlöper       


Önskar er en trevlig fredagskväll !!

Av Anki - 1 september 2016 10:06

Så tokigt det kan bli när man har köpt fel sort......När jag har duschat så smörjer jag oftast in mig med LDB. Hade köpt en ny flaska som jag plockade fram ur skåpet då det tog slut i den gamla. Och i går efter morgonduschen så skulle jag som vanligt smörja in mig. Tyckte väl att kosistensen var lite konstig men hann inte tänka förrän jag hade smetat ut det med början på halsen och bröstet.............Och det var inte hudlotion utan Shower cream    Så det var bara att duscha av sig det och börja om   Så kan det bli ibland...



    


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards