Alla inlägg den 18 september 2016

Av Anki - 18 september 2016 22:41

Säsongens sista match spelades i dag på Hasselbacken och det var vinna eller försvinna.....Och de vann !! Tänk om de hade spelat så här hela säsongen. Och om alla kunde ställa upp och träna åtminstone en gång i veckan. Några som satt på bänken var lite sura att de inte fick så mycket speltid, men idag förstår jag tränarnas tankegångar. Man kan inte byta ut ett vinnande team när det gäller vara eller inte vara i femman. Hoppas verkligen att de här killarna och tränarna fortsätter ! 

 

Av Anki - 18 september 2016 09:53

Funderar på att göra en äppelkaka till fotbollsfiket i kväll. Det är ingen som kommer dit och köper fika men jag kan ju bjuda killarna då det är säsongens sista match i dag.Och visa att här uppe i skogen har vi i alla fall fika som man kan köpa om man är lite småsugen.


    

Av Anki - 18 september 2016 00:17

Varför måste hjärtat alltid börja att slå som en bongotrumma när det är sängdags????? Och när man tänker att nu måste jag lugna ner mig.....andas.....så blir det bara värre. Ju räddare man blir desto värre slår eländet eftersom man inte vet om man har ont nånstans eller om man "bara" är nervös. Förr tänkte jag att det blir bättre med ett glas vin, men har konstaterat att det det inte hjälper ett dugg....Kanske en hel dunk?? Och när man äntligen slappnar av och somnar så vaknar man efter två timmar och så tycker kroppen att det är morgon...........Tur att jag har TV i sovrummet.........


Natti natti....................................      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards