Alla inlägg den 17 september 2016

Av Anki - 17 september 2016 22:22

Tittar på en film, Blackway. Bra film ! 

Av Anki - 17 september 2016 21:06

Egentligen så var det inplanerat vedkapning/klyvning och kräftor i kväll men det blev flyttat till nästa fredag p.g.a div olika anledningar. Så jag tog sovmorgon och det var rätt så nice. Har ju inte alls mått så bra veckan som varit. 

Men så ringde Lena och undrade om jag ville följa med och plocka lingon och det ville jag ju. Jösses vad mycket lingon det finns. Synd bara att jag får så ont i ryggen och axeln, men tio liter blev det i alla fall. Sen när jag kom hem skulle jag ju söka rätt på rensgallret, och det är inte det lättaste.........Varför lägger man inte tillbaks saker på samma plats när man använt dem?? När jag sökt igenom källaren, garaget och rödhuset minst fem ggr så hittade jag det gamla med träkanter och det duger väl det med. När jag rotade så hittade jag igen en skitsnygg målvaktströja som jag har tvättat upp nu. Tror nog att Linus kommer att gilla den. 

Sen har jag utfordrat grannarnas katt eftersom de har varit borta några dagar och skiter i om han har mat och vatten. När han ser mig så jamar han och är kelsjuk, så jag lyfter upp honom och gosar en stund. Men han är rädd för hundarna.....Vet ju att han går runt hos fler grannar och tigger mat stackarn. Skaffar man ett husdjur så har man ansvar eller är det jag som har fel?? De måste vara helt IQ-befriade båda två......Haha han bor i uthuset sa stolpskottet en gång när jag frågade dem. Synd att det var på fotbollsfiket och det var kö.....annars hade jag klämt åt dem. 


 


    

Av Anki - 17 september 2016 00:02

Ja det höll på att gå riktigt illa i dag när jag var lite stressad (som vanligt). Jag såg att ena skosnöret var lite löst men glömde.......Och så klev jag på den nedåtgående rulltrappan......och eftersom jag inte har vett att bara stå och åka med utan måste (som 08-orna) liksom gå nerför samtidigt, så gjorde jag just det. Tog ett steg...........och klev på skosnöret som hade åkt upp. Och stöp framåt..........tänkte att nu slår jag ihjäl mig och såg samtidigt som jag fick grepp om handledaren (eller vad det heter) människan som höll händerna för ansiktet och bara väntade på mitt fall. But what the fuck I fixed it !!     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards