Alla inlägg den 12 september 2016

Av Anki - 12 september 2016 21:40

Jajamensan, idag så har jag huggit 15 !!! vägpinnar och puh vilket skitgöra det är    Sen var jag upp till vävstugan och började väva på mattan. Har lite beslutsångest för vilka färger jag ska ha då de inte hade nåt att välja på i Gnarp. Men tror att jag har bestämt mig halvhjärtat i alla fall, och jag har ju faktiskt en del sen förut också. Skulle bara behöva lite mer mörkblått, har kollat igenom kläder, gardiner, sängkläder m.m men jag har absolut inget mörkblått. Tvättat och packat om matchkläderna och så har jag börja sticka sockar igen. 

När jag var och vävde så kom de och målade kantlinjerna efter vägkanterna. Tjusigt !!!


     


  

Av Anki - 12 september 2016 12:40

Japp det gjorde jag så jag redigerade det förra inlägget lite. Nu ska jag ut och hugga en till pinne   Sen ska jag nog åka till vävstugan en sväng och slå av mig lite aggressioner   

Av Anki - 12 september 2016 11:52

Tvättar matchkläderna från igår och så tänkte jag att jag skulle hjälpa till med föreningens projekt att hugga vägpinnar, som sen ska köras ut och sättas ner efter vägar i länet. 25 mil och 8000 pinnar sätter killarna ut åt SCA. Suck.....jag förstår att det är svårt med uppslutningen till arbetet. Jag var nyss ute och högg till tio st....... vilket jävla jobb !! Var tvungen att gå in och ta en fikapaus     

 


  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards