Direktlänk till inlägg 18 augusti 2016

Parkeringsvärd på travet

Av Anki - 18 augusti 2016 21:41

Ja det blev ingen tripp till Birsta eftersom det fattades folk till parkeringen på travet och Benny frågade om jag kunde hjälpa till. Så klart att man ställer upp om man kan. Så det blev Linus och jag som stod där i kväll. Första 40 minuterna var det hyfsat varmt men sen blev det kallare och kallare och blåste som fan. Tur att jag hade en extra jacka i bilen. Travfolk måste vara de sniknaste människorna på jorden......De ljuger och krånglar för att slippa betala en tjuga i parkeringsavgift men har råd att gå in och äta på restaurangen och spela på hästana. Och så många som säger att de jobbar..........men när de kommer till entrén så betalar de inträdet????  Och gubben som vrålade till mig att "fattar du inte att jag är hästägare!!" 

Jaja när vi äntligen fick kväll så hade det börjat regna också, så vi var genomfrusna både Linus och jag. Men då bjöds vi på Big Boy och det var välkommet kan jag säga. 

Och trots några tok så träffar man också jättemycket trevliga människor :-) 

Kunde inte låta bli att ta en bild på kvällens bästa parkering.......man hinner ju tyvärr inte springa och säga till folk att de sällt sig tokigt när man är ensam vid insläppet     


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards