Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Anki - 15 augusti 2016 21:04

Har plockat mer vinbär och kokat lingonsylt nu i kväll. I morrn ska jag ner till vårdcentralen och ta prover igen.....Och så ville damerna att jag ska  komma upp till vävstugan i morgon eftersom vi ska dra på plädväven. Hur jag nu ska hinna med det....Kroppen är liksom helt tom på energi och glädje just nu....men det går väl över. Ensam är stark sägs det men det är tveksamt. Måste försöka att få in vedhögen snart också. Jag vill men inte kroppen.......


   

Av Anki - 15 augusti 2016 11:47

Japp, det var inte jag utan tandhygienisten som lämnade återbud p.g.a sjukdom i morse. Och glad blev jag då jag har nån förkylning på lut. Så jag kunde mysa under täcket en stund extra i morse. Och nu funderar jag på om jag ska gå ut och plocka svartvinbär, måla klart spöningen på utbyggnaden eller börja att måla vardagsrummet........eller bara lata mig?

Vi får se jag har ju lite svårt att bara sitta rakt upp och ner, hur dåligt jag än mår. Ibland så har jag funderat om jag inte har nån släng av adhd.....jaja inget man dör av iaf. 


   


Önskar alla en bra dag i blåsten   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards