Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Anki - 11 augusti 2016 22:09

Ja det känns så.....när en kille man har känt i många år och som varit i Sverige i 9½ år plötsligt ska utvisas

Avplockad leg och all trygghet. Han har jobbat och försörjt sig, har lägenhet m.m Pratar svenska, spelar fotboll aktivt

och är hur trevlig och ödmjuk som helst. Återigen, hur fan fungerar det svenska samhället?? Har man varit i vårt land så länge och inrättat sig i det svenska samhället problemfritt, hur kan det ens finnas på kartan att man ska utvisas? Skicka hem packet som inte vill anpassa sig efter vårt samhälle och bara kräver och bråkar i stället !! 

Nu har han världens bästa försvarare som kommer att ge sig in i hetluften och jag tror och hoppas verkligen att han lyckas. Håller tummarna för dig grabben !!

Av Anki - 11 augusti 2016 17:31

Ja i söndags tillverkade Lena och jag en flotte som änderna skulle kunna sitta och sola på, i stället för att sitta på vägkanten. Trodde inte på så snabbt resultat men i dag så hade de kommit på att det inte var något farligt. Men den blev nog för liten   Vi får klura på det i kväll         

Av Anki - 11 augusti 2016 12:05

 

Av Anki - 11 augusti 2016 10:40

Ja i går hade antalet besökare på bloggen blivit 15000 och så var det ju lilla lördag. Så jag tog och öppnade en flaska

bubbel och firade. Men vet inte om det var för att jag blev så frusen eller om det var något annat för jag blev bara trött

och sugen på godis. Så jag hoppade i säng och slötittade på de svenska herrarna när de spelade mot Kina. Och helt

ärligt så tycker jag att det inte är något att se, de spelar skitdåligt.........Så jag somnade och antar att de förlorade igen.

Ska gå ut och plocka lite mer svartvinbär tror jag.  Benny och Lena skulle komma upp i kväll efter jobbet och så skulle han byta drivremmen på klipparen. Nice   Nu ska jag tvätta några maskiner matchkläder   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards