Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av Anki - 6 augusti 2016 15:36

Fick fikafrämmande som skulle hjälpa mig att få igång lillklipparen men den vill inte alls vara med.

Sen har jag plockat hallon och svartvinbär mellan skurarna. Tycker att det blir mer och mer jobbigt och tråkigt

för varje år som går. Kanske jag helt enkelt ska sluta att koka saft, sylt och gelé för bara att ge bort..........    



    

Av Anki - 6 augusti 2016 00:27

Har kollat runt på drivremmen till åk-klipparen men har ju ändå inte råd att köpa nån ny nu. Och handjagaren får jag inte igång då min hand inte klarar av att rycka i snöret mer än två-tre ggr. Den har alltid startat på ett eller två ryck men nu är det tji.....Tänkte kolla tändstiftet men får inte bort det. Ska testa med rostlösare i morrn, jag hatar när gräset blir långt.....

Var och hälsade på Lena på sjukhuset i eftermiddags. Det verkar som att det blir operation i morgon. De där gallstenarna har ju spökat länge så det var väl en himmelsk tur att det inte hände när vi var i Grekland. Hon var ju piggare i dag men gallblåsan är ju inflammerad också så det var osäkert hur det blir, men det lutar åt op. När jag var där så fick hon iaf middag men sen var det fasta igen som gällde. Tror nog att det är bäst att plocka bort gallan jag, är ju inget man behöver ha kvar. 

Nu ska jag hoppa isäng och titta på OS-invigningen...........haha kommer nog att somna, ont i nacken och ryggen och dopad   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards