Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Anki - 4 augusti 2016 23:29

Först en sväng till stan, och så skulle jag in på Ica och banken på hemvägen. Bråttom, bråttom eftersom jag ska in igen sen och uppvakta Emma. Går in på Ica och där håller Z på att skrämma ihjäl mig   men sen blev vi stående och surra i 45 min. Hade nog blivit längre men jag var ju tvungen att hinna in på banken innan tre..... Vet inte vad som hände men jag blev lite nervös och glömde att jag skulle köpa glass...........

Ok jag hann in på banken. När jag kom hem blev det tokstressigt då jag skulle fika, slå in paketet till Emma, duscha, sminka mig, prova kläder, ge hundarna mat och rasta dem bla, bla, bla. Hade stämt träff med Pontus vid Gula Villan där han går hos Giffarnas naprapater för behandling av skador på rygg och ben. Men först skulle jag köpa blommor och kort till Emma. Japp sen bestämde vi att vi skulle äta på Gul o Blå så det var nära till Korsta. När vi kom dit då pratade Pontus med Jonas, och då var han och Emma på väg dit också. Älskar när jag får tillfälle att umgås med dem tillsammans spontant ! Sen uppvaktade vi henne och det är fantastiskt vad många människor som ryms i en liten etta.

Föräldrar  X och syskon, blandat med kompisar var det fullsatt i varje vrå i lägenheten. Och så himla trevligt var det. 

När jag kom hem så var jag och gav grannens katt mat. Nu kommer han och gosar med mig och kurrar, och i kväll plockade jag bort två fästingar från honom. Jag tycker så synd om katten så jag mår riktigt dåligt......fattar inte hur de kan behandla honom så jävla illa. Speciellt när de vill verka lite finare än andra i andra lägen

Jaja nog gnällt om det nu, nu ska jag kolla på OS-fotboll....Sverige - Colombia......så länge jag orkar. Tankarna finns också hos Lena som blev inlagd i morse på sjukhuset med magplågor, hjärtat i olag och feber. Får bli en tur dit i morgon och hålla henne sällskap en stund. 


See you   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards