Alla inlägg den 19 juli 2016

Av Anki - 19 juli 2016 23:52

Fb är guldgruvan för folk som vill skrävla om sin status i samhället...........Och jag hatar verkligen skrytmånsar...ni dör också en dag..........och får inte ta med era skrytobjekt ner i jorden.....it´s a pity but that´s the fact

Av Anki - 19 juli 2016 17:33

Börjar fundera om jag inte har nån släng av öroninflammation ändå, eftersom jag har börjat få ont i halsen nu också.

Lagomt till att det ska bli sol och varmt så klart.......Kom i alla fall iväg på en rask prommis förut idag. Ca fyra och en halv km blev det och det är jag nöjd med när jag inte mår bra. 

Sen fick jag åka in till stan och köpa hundmat. Ska prova ett nytt foder då båda fäller så mycket hår.....hela tiden. Helst

vill jag köra Royal Canin men det är så jäkla dyrt. Testar Magnusson ett tag så får vi se, bra med både fett och protein

så det borde ju funka. Lady har ätit jättedåligt också på sista tiden så vi får se om det blir någon ändring på aptiten också då.       Och så har jag köpt mat som jag kan ge grannens katt när de inte är hemma och de inte ställer ut  något att äta åt honom.........  

Av Anki - 19 juli 2016 00:12

Ja just nu så är jag så godissugen så att jag skulle kunna göra vad som helst (nästan) för lite godis...

Och sen så har jag läst artiklar om att Margot Wallström tycker att det är synd om ??? de muslimska terroristerna, 

t.ex han i Nice. Vet inte om man ska skratta eller gråta??

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards