Alla inlägg den 4 juli 2016

Av Anki - 4 juli 2016 17:26

Glömde ju skriva igår att jag var på invigningen. Kul att träffa folk, fika, surra lite skit och så klart äta hamburgare. 

Trevlig underhållning också. Vädergudarna var snälla även om det var lite kallt, men då är det ju ingen mygg iaf :-)

Började att röja uppfarten bakom lagårn igår också eftersom jag ska "få" en vedleverans vilken dag som helst. Men

fick slut på snöre så jag fick slå klart i dag. Det var lite trixigt innan jag kom på hur det var jag skulle få bort trimhuvudet

och fck snöret på rätt plats. Nu funderar jag på om jag ska skura altanen och olja in den. Det skulle ju ha varit gjort

redan men har väl varit för lat antar jag. Eller så är det inspirationen som tryter........  


Trevlig sommar       

Av Anki - 4 juli 2016 00:15

Ja nu har jag betalat månadens räkningar (en del av dem, fick lägga några åt sidan) Det blev 123 kronor kvar 

att leva av till nästa sjukpension. Veterinärkostnader och penicillin till Smilla, punktering inkl nytt däck, och 

uttag av medicin till mig och sen är det kört för mig.......Desperat.nu   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards