Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Funderingar

Av Anki - 23 februari 2016 23:57

I går ringde de från ögonkliniken, de hade fått remissen från vc. Har en knöl nånstans runt ögat och har varit svullen till och från i två månader nu med huvudvärk dessutom.Var till distriktssköterska för tre/fyra veckor sen som sa att det var en vagel. Men då det inte blir bättre utan snarare sämre så var jag till läkaren förra veckan igen. Hon såg knölen och så sa hon att jag hade jättehögt tryck bakom ögonen......låter ju mindre trevligt. Jag blev jätterädd och frågade om det kan vara en tumör. Nej svarade hon, men jag skickar remiss till sjukhuset ändå. För de kan skriva ut droppar eller salva säger hon.....Kan inte en läkare på vc göra det då ??? Är riktigt orolig men ska försöka att sova en stund i alla fall nu och så har Jonas lovat följa med mig dit som stöd. Han vet hur det är att vara orolig han   


Natti natti   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:29


 

Av Anki - Söndag 24 mars 21:46

 Och idag ringde Pontus och Camilla och frågade om jag ville bjuda på middag. Och det ville jag ju så klart. Snabbhandling på hemvägen och fixade lite tacobuffé. En flaska rött till damerna och succen är ett faktum. Sämre är det med min tandvärk......

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards