Alla inlägg den 15 april 2015

Av Anki - 15 april 2015 23:24

I söndags så var jag på vänskapsmatch Hassel - Söråker.  Hassel spelade som krattor med noll vilja att vinna. Men det är ju träning ändå....Dåligt väder var det med regn blåst och kallt, så på måndag hade jag feber och var jättehängig. På tisdag så var det dags att tappa 4 dl blod igen. Denna gång var det en tjej som var jätteduktig att sticka, till skillnad från förra gången då jag hade ont i flera dagar efteråt. Vävt lite då och då så nu är det inte så mycket kvar på min "rutmatta". Men jag måste åka till Gnarp och köpa mer svarta trasor för de räcker inte....surt :-(

I går när jag var på sjukhuset så ringde Pontus och undrade vad jag skulle göra på kvällen. Han ville klippa sig. Jag hade bokat spinning men vill mycket hellre umgås med min son så det var inte så mycket att fundera på eller hur ?  Jag fick ju dessutom göra mig för och laga lite god mat så det var bara glädje   Tror att han blev nöjd med sin Ronaldofrilla....I morrn ska jag till frissan och har inga pengar.......får se hur/om jag kan lösa det   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards