Alla inlägg den 5 april 2015

Av Anki - 5 april 2015 22:49

Skulle städa lite i badrummet i förmiddags. Sprayade Cillit Bang i tvättstället och tog svampen och började göra rent, när det kliade till i ögat. reflexen gör att man kliar....Det sved och gjorde ont så jag sköljde med vatten och sen brydde jag mig inte så mycket. Förrän Benny o Lena kom och han frågade om jag hade skräp i ögat. Typ som blåsor i nedre kanten av ögat. När de hade åkt så ringde jag 1177 och frågade. När hon sa att jag skulle läsa på flaskan och det stod att det var frätande och om det kom i kontakt med ögonen så ska man omgående kontakta läkare, så blev jag orolig. Och hon sa att hon skulle hämta en läkare medans jag skulle skölja ögat hela tiden......då blev jag så rädd så att jag mådde illa....och det sved som bara fan!!  När hon kom tillbaks så sa hon att jag måste fortsätta att skölja hela kvällen och om det blir värre så ska jag åka direkt in till akuten. Och så sa hon att jag skulle komma in och få bedövningssalva men jag gjorde inte det utan avvaktar tills i morgon. Det svider nu också och känns som om jag har grus i ögat men jag åker inte in utan fortsätter att skölja och hoppas att det går bra. Duktig idiot, ät mera mask.........


Ha det bäst   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards