Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Anki - 2 augusti 2014 22:01

Ja nu är det kväll igen och ensamheten bara vräker sig över mig och liksom kramar åt hjärtat...Idag har jag 

plockat lite till svartvinbär och läst. Till slut så kom jag på att jag var dödshungrig men hade ingen vilja eller ork 

att laga nåt ätbart. Så då åkte jag ner till Matfors och köpte en pizza fast jag egentligen inte har råd. När jag for

 hem så fick jag ett gråtanfall  igen....Kom iaf hem och satt mig och åt på altan och tog ett glas rött till den. Solen var jättevarm och jag blev jättetrött av vinet så sen sov jag en timme i solstolen. 

Sen tog jag och Lady en kvällsprommis. Och nu satte jag mig vid datorn och kollade på fb och där läser man allt trevligt som alla gör och bilder på en glad Jonas med sin nya familj på Sjömärket och som har varit och badat tillsammans före det. Kanske de har fixat till bilen nu då....Kämpar med näbbar och klor för att lösa allt men det verkar skita sig ändå. Hade en bra lösning men kan inte vänta längre på svar så jag får kanske ta plan B till slut. Men om det går åt pipsvängen så 

flyttar jag söderut tror jag, jag har ingen som saknar mig här ändå


Ledsna mamman

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards