Alla inlägg den 21 april 2014

Av Anki - 21 april 2014 18:00

Ja nu är påsken över för denna gång. Och jag inser att det som en gång var en familjehögtid är inte det längre. Jag var väldigt bekymrad över att jag skulle åka på kryssning i 1½ dygn och "svika" killarna men det har jag ju inte behövt vara. Mia m familj är i Åre på fjällsemester eftersom det är påsklov (hoppas att de har snö där iaf så att de kan åka skidor) Men i Åre finns det väl andra alternativ om det skulle vara snöbrist.

Jonas och Emma har varit hos Juha och igår åt de hos Benny o Lena. Idag trodde jag att vi skulle äta tillsammans men så blev det inte eftersom det var träning.

Så jag tog och gjorde en påsktallrik och satte mig ute i solen och åt och lyssnade på fåglarna. Och det gick ju alldeles utmärkt det också. 

Fick fikafrämmande en stund på em av Kalle Smedberg, Benny o Lena. Nu ska jag gå och fortsätta att gräva bort jordvallen vid vinbärsbuskarna. Skitskottkärran välter hela tiden.......

 

See you     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards