Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Anki - 9 juli 2013 23:44

Hoppla vad tiden går. Har ju inte skrivit så mycket här eftersom jag har varit "enarmad" sen början på april. Men nu börjar jag kunna använda handen lite lätt iaf. Små, små framsteg sakta men säkert. I dag så har jag varit och tagit blodprov på Lady. DNA-test för PRA 1 & 2. Inget allvarligt utan främst för SLU:s forskning inom PRA på Golden Retriever. Och det vill man ju vara med och stötta.

När jag kom hen så skulle jag hämta nånting i det andra huset och fick nästan inte upp dörren.....En hatthylla proppfull med grejer hade lossnat och barrikaderade ingången. Så det blev att röja för att komma in. Jösse vad mycket prylar jag hittade   Två kassar med pimpelgrejor, vattengevär, lerduvor, spårselar, badmintonsetpjäxor, kängor. Och mina skridskor !!!! Rökspån, spännband, rattlås till bilen   Sågar, vattenpass m.m Det var bara ett axplock.....inte undra på att hyllan lossnat från väggen   Inom de närmaste dagarna ska Smilla få sina valpar (hoppas att det blir fler än en denna gång) så nu är det lite spänning i huset.

En trevlig juli onskar Kennel Queenbee       

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards