Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Anki - 28 mars 2013 18:43

Igår hämtade killarna prylarna som till slut skulle bli Pontus värstingdator. Jonas började monteringen på en gång när vi hade ätit middag, och var väl klar nån gång på morgonkvisten. Det var nån kontakt på slutet som inte ville snäppa fast och med så dyra grejer så vågade han inte chansa. Och jag kunde inte hjälpa till eftersom han bara hade ett magnetband och jag är jättestatisk.  Men jag fick hjälpa till med några skruvar iaf   Han höll till i vardagsrummet med stängd dörr så att inte Smulan skulle komma in och ställa till det. Jag låg på soffan och slumrade så att han skulle slippa vara ensam men vid tre-tiden gick jag och lade mig i sängen och en timme senare kom han in och sa att han hade startat den och att allt verkade ok. Då var jag så trött så jag ställde så klart väckarklockan på 05:20 i stället för 06:20   Så nu sitter Pontus med sin nya dator ( och muttrar lite ändå eftersom det är windows 8   ) Men den är iaf snabb som blixten.

Ska kolla på halvåtta hos mig nu så då somnar jag väl i soffan. Och det har jag inte tid med eftersom jag ska lägga in sill och strömming.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards