Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Anki - 17 februari 2013 20:10

I dag så var jag ute och balanserade på snödrivorna runt huset och slog ner is och istappar från taket med en planka. Sen tog jag snörakan och drog ner snö från hustaket och altantaket. Skitjobbigt var det   Sen tog jag en sparktur och så gjorde jag en kasse med stickor till kaminen, och när det var klart så var det dags att fixa middagen. Och när vi hade ätit och jag hade plockat undan så skulle jag åka och tigga några kassar med ved. Då får jag först inte igång bilen och sen går den skitdåligt igen. Provade två ggr att åka men ångrade mig och backade tillbaka båda gångerna eftersom jag insåg att jag skulle bli stående efter vägen igen. Jag HATAR BILJÄVELN !!!    Skulle ju åka till vävstugan också och börja med "den vackraste". Och som grädde på moset så när jag kliver ur bilen så knäpper det till i ryggen så det är bara att hålla tummarna att jag inte har fått ryggskott dessutom......Vilken tur att bilskrället gick i går kväll och i morse då när jag skulle hjälpa en kompis med rastning av hennes djur. Nu ska jag ta en funderare på om jag kan/vill åka med till Upplands Väsby 16-17/3, på goldenklubbens sektionsdagar. Fick till i morgon kl 14 på mig att bestämma mig   . Kan kanske vara intressant och kul   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards