Alla inlägg den 29 december 2012

Av Anki - 29 december 2012 21:59

Känslan när man försöker att kommunicera och blir totalt ignorerad är obeskrivlig. Liksom man inte existerar.....inte ett svar eller ens en blick. Det är då man har lust att ta en storslägga eller en hammare och bara slå sönder modemet på väggen och sen med ett leende ta en promenad  (och ta med sig en fickplunta så att man blir på¨bra humör igen)...............  Det är rart med barn   Sen när klockan är tre och man precis har somnat.......då duger det att komma och prata.....sover du mamma? Näe inte nu längre     ....................

Av Anki - 29 december 2012 17:15

 Skulle ut och skotta till vedbon och ta in ved m.m Ta en prommis och få lite frisk luft helt enkelt. Men när det var gjort så fortsatte jag att skotta gården, garageuppfarten och ner till vägen...när jag var på G liksom   . Och när jag var klar så kom jag på att jag skulle skruva ihop takskrapan som jag köpte på Jula för ett tag sen. Så då måste jag ju prova den också . Och det är då jag kommer underfund om att jag inte är 25 och kroppsbyggare   Men hyfsat bra är den iaf    Men längst upp nådde jag inte....tror jag för jag såg inte hur långt upp jag nådde. Jag fick iaf ge upp efter ett tag eftersom armarna blev som blytyngder och nacken höll på att gå av tror jag, eftersom man stod och glodde uppåt  hela tiden. Till sist så drog jag av snön från växthuset   .

Sen ringde jag till 1177 igen eftersom jag får ondare och ondare i ryggen/svanskotan där jag slog mig när jag var i Riga. Sist jag ringde sa de att jag skulle höra av mig om det inte blivit bättre till i torsdags. Nu är det lördag och ännu ondare. Jag kan inte sitta riktigt och inte ligga i vissa lägen. De säger att jag har brutit svanskotan och att jag ska fortsätta att äta smärtstillande och röra på mig.   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards