Alla inlägg den 19 december 2012

Av Anki - 19 december 2012 21:19

I går så var Pontus och gästtränade med Medskogs på Nordichallen. Han tvekade först men åkte iväg eftersom han tyckte att det skulle vara kul att spela/lattja lite med sina kompisar. Och kom hem med ena foten dubbelt så tjock som den andra. Tränaren sa att det var en blödning så vi lindade den och han fick ligga med den högt. I morse kunde han inte stödja alls på foten så han blev hemma. Nu har svullnaden blivit mindre men inte helt borta. Men vi avvaktar tills i morgon med att ringa vårdcentralen. Och i går blev han hemma för skolbussen hade kört fast nånstans efter vägen. I går skulle jag lägga mig i tid eftersom det har varit dåligt med sömn ett tag. Joo tjena......först var det Pontus som stökade på och hade ont och när han äntligen hade somnat vid tvåsnåret, ja då kom Jonas och frågade om jag var vaken. Han hade migrän. Så det blev hela tre timmars sömn allt som allt den natten  . Men det som inte dödar det härdar sägs det ju   

Julen är ju i anstormande så det är pyssel hela tiden nu, med städning, matlagning, bakning, och godis som ska tillverkas.


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards