Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Anki - 19 augusti 2012 14:33

För två år sedan fick jag en valpkull med en liten svag tikvalp som inte orkade kämpa om maten med de andra valparna.  Jag var till veterinär som inte hittade några konstigheter. Så i tre veckor stödmatade jag henne och gick och bar på henne så att hon skulle hålla värmen. Och vid tre veckor när jag kunde börja att ge henne valpfoder repade hon sig snabbt. Då började hon att busa och utforska världen precis som de andra sju syskonen. Hon hamnade i Delsbo hos ett trevligt par. Jag har pratat några gånger med dem så att jag vet att allt har varit bra, och så har jag fått något kort också. Och i förmiddags så knackade det på dörren och jag såg en främmande karl utanför. Funderade om jag skulle öppna eller inte och som tur var så gjorde jag det. För det var Queenbee Morning Hope:s husse   . Då klev matte och Sassa som hon kallas, ur bilen. Jättekul att se vilken fin tik det hade blivit. Exteriört likt sin mor och uttryck och färg som sin far Zorwinns Oloroso. Ja det var ett himla trevligt oväntat besök   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards