Alla inlägg under juli 2012

Av Anki - 7 juli 2012 00:17

Vaknade i morse av ett herrans liv nere vid vägen. En lastbil som lossade en grävare?? Just just ja, det var de som skulle gräva ner Servanets brunnar. Satt på balkongen och lyssnade på dem och fikade. Sen var det dags att ringa till advokat. Ringde en byrå som jag har haft kontakt med förut och som är duktiga. Alla utom en på semester och han ringde aldrig upp trots att jag ringde flera ggr. Ringde en annan byrå och det var ungefär samma visa. Alla utom en på semester och han var precis på väg därifrån. Men han tog sig tid att lyssna och gav mig skarpa direktiv om hur jag ska agera. Men trots det så står jag ensam med skiten på måndag när jag ska prata med araben/turken..........Gud vad jag hatar den banken !!         

Av Anki - 5 juli 2012 12:21

Funderar på att bli en sån just nu. Med ett alldeles speciellt mål........  

Av Anki - 5 juli 2012 12:21

Funderar på att bli en sån just nu. Med ett alldeles speciellt mål........  

Av Anki - 5 juli 2012 11:07

Vaknade inatt av att det kliade och gjorde ont i högra foten. Så jag gick upp och baddade med salubrin.Då såg jag till min förskräckelse att det hade krupit in nåt under huden. Nån liten kuse...äckligt !! Skred snabbt till handling och tog till mitt universalverktyg som är en knappnål. En sån kan man uträtta storverk med   Petade hål och pillade ut kusen. Men jag tyckte att det var så äckligt så jag kollade inte vad det var för något. Sen tvättade jag med salubrin igen och så kunde jag sova lite igen. Trots fullmånen.........I går ringde Annica Hedörn och erbjöd mig ett litet extraknäck som jag tog på mig  . Och hallå därute  !! SOLEN LYSER IDAG FRÅN EN KLARBLÅ HIMMEL !!!!!         

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards