Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Anki - 10 juni 2012 01:03

Ja då blir det en natt utan att sova igen då. Har ju en son som senaste halvåret haft fruktansvärda kramper i magen  till o från. Sista gången på vårdcentralen skrev läkaren ut medicin mot överskott på magsyra och sa att vi skulle höra av oss om en månad om han inte blivit bättre. För då skulle man fundera på en eventuell gastroskopi  . När han var runt sex år så låg vi inne för misstänkt tarmvred....Ikväll har han haft såna kramper så att han nästan tuppat av. Men när jag ringde sjukvårdrådgivningen sa de att det var så mycket folk på akuten så att det inte var nån idé att komma in. Och att det bara låter som magkatarr ändå.... Jag drack vin till maten annars hade jag bara åkt in och klockan halv ett på natten vill jag inte ringa till folk och be om hjälp. Jag gav honom en 1 g alvedon och nu har han somnat tror jag. Men jag kommer inte att våga sova än på nån timme än. Lite fundersam är jag över att han hade ätit jättemycket rivna morötter till maten, eftersom det får jag jätteont i gallan av......... Nepp, han sover inte men är hungrig iaf och det är ju ett gott tecken. Hon sa att vi skulle åka in i morgon bitti efter nio men det kan de glömma. Varför ska vi komma när anfallet har släppt??? Det är såna här gånger man önskar att man bodde i t.ex Granloholm................ 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards