Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Funderingar om fotbollen

Av Anki - 29 maj 2012 12:50

Ja så här dagen efter har man ju hunnit att analysera en del. Till att börja men kan man ju undra varför en del av lagen i div 6 anmäler sig där. När de i alla fall kommer med sina A-lagsspelare. Efter matchen i går så sa några av killarna i Ånge att HIF inte behövde skämmas eftersom de hade 6 A-lagsspelare med .............! Sen var ju herr Fandén ett stort frågetecken. Först blev Jonas nedsparkad i ryggen mitt framför eget mål så att han blev liggande. Jäkligt fult var det och han blåser inte ens av. Hasselspelarna stannar liksom av och Ånge får göra mål?  I slutet av matchen trycker de till Pontus i mål så att han blir liggande. Inte ens en frispark  utan Ånge gör mål...........igen...Och det var då Benny alias Mourinho blev vansinnig och blev avvisad från planen. Vi var 4 stycken som såg när Kahn precis skulle göra mål och Ångespelarna skriker offside. Då blåser idioten för offside trots att det inte var det. Till och med  vår glada och alltid positiva Kenneth Jansson fick ett utbrott igår. Som aldrig yppar ett ont ord i vanliga fall. Tycker synd om Musa och Yngve som gick på linjen för Fandén brydde sig inte om hur mycket de än viftade med sina flaggor. Tyvärr så finns det domarämnen som inte håller. Tacka vet jag de äldre domarna i vårt distrikt. De har pondus och matcherna under kontroll. För viss håller jag också med om att det var oerhört mycket gnäll på planen igår......från båda lagen.

Ha en trevlig dag därute, jag tror att jag får puppisar i dag    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards