Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Anki - 10 maj 2012 22:35

Varit till Vårdcentralen en sväng igen. Med handen som jag gjorde illa för två år sen. Då sa läkaren att det inte var något fel enligt röntgen trots att handen var jättesvullen och jag inte kunde röra den. Fick gå till sjukgymnasten och de har jag redan sen förut dåligt förtroende för...  Sen dess så har jag inte kunnat använda handen utan att få skitont och svullna upp. Höger hand dessutom. De sa att det var bara att träna upp den....Nu kom jag till en jättebra så klart tillfällig läkare, som gjorde en ordentlig koll av handen. Och som sa att allt tyder på en fraktur i småbenen som inte givits tillfälle att läka ihop. Så han skickade en ny remiss till röntgen och till handkirurgen på sjukhuset. Han sa på en gång att det syns helt klart att något är riktigt fel....Jag måste utstråla någonting som gör att jag alltid blir nonchalerad när jag gör illa mig. Lilltån fick jag ta bort eftersom den var av och läkte ihop helt galet, och VC-läkaren sa att det inte var något fel på den. När handleden var helt av så sa läkaren på VC att det inte var något fel på den eftersom jag kunde röra fingrarna. "Du får väl en remiss till röntgen så att du blir nöjd" fnös han. Men då blev läkaren på ortopeden vansinnig när han hörde att jag hade fått köra bilen själv in till sjukhuset, med en handled som var helt av...Sen är det en annan sak att jag måste vara en riktig klumpfia som styper och ramlar jämt och ständigt     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards