Alla inlägg den 19 april 2012

Av Anki - 19 april 2012 23:32

Har varit en rätt så bra dag. Donade hemma på förmiddan och sen for jag till Birsta och handlade på eftermiddan. Plockade upp Pontus på hemvägen och så for vi till Dunya och käkade kebabtallrik. Och det var ju inte helt fel. Innan vi skulle gå in så hade vi en diskussion i bilen men blev avbrutna (som tur var) av att någon knackade på bilrutan. Det var Ann-Christin Godin. Tarzan och husse stod på andra sidan. Lillgubben...vad go han är   Men han trivs med sin nya familj och det syns på honom. Han blir så glad när han ser mig/oss men han tvekar inte när vi skiljs åt och det känns underbart i hjärtat. Jonas och Emma verkar trivas som "husägare" och i morgon eftermiddag så åker Pontus till Gnarp på LAN över helgen. I morgon ska jag åka och göra ultraljud på Smilla. Spännande blir det, jag har aldrig gjort det på någon tik förut. Liksom tyckt att ödet får avgöra, men nu har jag ändrat tankesätt...Håller tummarna hårt   



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards