Alla inlägg den 9 april 2012

Av Anki - 9 april 2012 21:58

Har inte orkat skriva eftersom det bara har varit skit hela helgen. Natten mot långfredag jagade katten och jag en mus i vardagsrummet som till slut försvann. Men den är kvar...har gillrat fällan och den har ätit upp osten...och lurat mig och katten en gång till. Nyss satt den i skåpet och tittade på Jonas när han öppnade dörren.På em på långfredagen hade Mira cyklar omkull och gjort sig riktigt illa. Det slutade med att hon blev sövd och inrullad på op. Hon hade spruckit i underlivet precis som när man får barn.Det var en skön känsla vid halv tre på påskaftonens natt när Mia ringde och talade om att hon vaknat och att det hade gått bra. Om man nu kan säga så, läkarna hade inte varit med om nåt liknande. Och den älskade lilla ungen klagade inte en gång trots att hur många läkare som helst ville undersöka henne. Ja det har varit många tårar denna helg men i dag var de hit och åt middag och när hon lekte kurragömma med Jonas så glömde hon iaf att hon hade ont en stund. Hoppas att smärtorna har dämpats innan utlandsresan. Igår var vi bortbjudna på påskmiddag och senare på natten blev jag jättedålig. Nåt jag hade ätit som gallan protesterade mot....fy fan jag var ute och promenerade halv fem på morgonen, Har mått pissigt hela dan men nu har jag tryckt i mig dunder så jag hoppas att det släpper......Inget ont som inte har nåt gott med sig...jag äter inget godis   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards