Alla inlägg den 4 april 2012

Av Anki - 4 april 2012 18:53

Ja nu har det gått en hel vecka sen jag var iväg o tränade. Först lyssnade jag inte på kroppens signaler och fick superont i båda knäna. Vänstra knastrar det i och högra har varit svullet och ont som f-n. Sen sträckte jag ju baksidan på vä lår igen när jag skulle rädda livet på katten förra lördagen. I morgon ska jag göra ett försök, iaf ska jag ta lite massage. Jag ska på GuldFynd och lämna in armbandet som jag fick av Pontus i fjol på mors dag, eftersom det har gått sönder. Tur att han hade köpt till försäkring. Har varit ute och krattat lite och burit mera bräder till brasan, men fick gå in eftersom jag fick så himla ont i högra sidan/magen....Problem med att böja mig och att röra höger ben...Gallan, blindtarmen eller en ful sträckning?? Tiden får utvisa vad det är. Ska snart skjutsa ner killarna till Lucksta o B eftersom det är träning på Västhagen. Hoppas verkligen att det kommer fler än tre idag.

I morgon ska jag ta bag in boxen på kvasten och hänga på tjejerna till Blåkulla. Smulan lämnar jag hemma för hon kan bli åksjuk....  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards