Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Anki - 19 februari 2012 23:46

Konstigt väder har det varit idag iaf. Började halvdant, sen toksnöade det ett tag innan solen tittade fram en stund. Sen toksnöade det och tokblåste. Gick den dagliga prommisen och var nära att ge upp. Det var så motigt uppför moan, alldeles som om kroppen sa stopp. Men när jag väl kommit upp till raksträckan så lättade det lite och sen på tillbakavägen så var det ok. När jag kom hem så lyste solen så den värmde t.o.m Då satte jag mig en liten stund på sparken och myste när hundarna busade i snön. Sen kom Jeanette och fikade och surrade en stund, kul med tjejfrämmande.

När hon hade åkt så gick jag ut och hackade is från stuprännorna. De är så fulla med svallis så att de håller på att gå sönder. Men det är skitjobbigt att stå på snödrivan och både hålla balansen och hacka is. Kom ju på sen att man ju kan ta en stege och stå på   Så jag fortsätter i morrn om jag hinner. Ska lämna bilen på Ryds för byte av framrutan och vet inte när jag får hämta den. Hoppas att jag hinner besikta den på en gång. I morrn kväll så är det Prova på kväll på vävstugan och det ser jag verkligen fram emot. Grabbarna har möte med HIF på Nordichallen sen träning men jag har sagt att jag INTE skjutsar utan pappan får ordna det.....Kaxig värre   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards