Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Anki - 6 februari 2012 22:57

Ja idag var jag till Birsta och köpte grejorna som skka bytas på bilen. Passade även på att (byta) kupévärmaren som jag köpte på Jula förra veckan. Den var ju stendöd. När jag kom till kundmottagningen så liksom flinade han till och sa att - då får vi väl kolla det då....Då tänkte jag att han tror att jag hittar på, men sa som tur var inget. Han ställde den på disken och satte i kontakten och satte den på ettan......och den gick hur fint som helst   Pinsamt värre. Det sitter en säkerhetsknapp under värmaren så man måste ställa den på något för att den ska starta. Jag höll den i handen när jag satte i kontakten och provade den. Men när jag sa att jag skämdes som en hund så skrattade han och sa att 50 % av alla som har köpt just den där modellen kommer tillbaks och vill byta   och då kändes det ju liite bättre iaf.

Sen när jag kom hem och vi hade ätit så fick jag en present av Jonas för att jag alltid ställer upp på dem. Boken Kära mamma av BradleyTrevorGreive. Lillgubben   Blev så rörd så jag började gråta. Nu är det bara å hoppas att det blev rätt handbromsbackar eftersom det fanns två olika, och jag köpte de som jag tyckte att jag kände igen....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards