Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Anki - 4 februari 2012 22:52

Ja så var det dags igen. Den här gången på Matforshallen. Jag skulle inte ha så många grejer så jag tog en sån där blå korg med hjul. Hade nästan handlat klart när jag hittade kotlett på bit till jättebra pris. Valde med omsorg ut den bästa av alla bitarna och sen gick jag till godiset och sen vidare till kassan. Men när jag plockade upp mina varor på bandet så fanns där inget fläsk....Så jag sa åt Moberg att jag måste gå och kolla så att det inte hade ramlat ur korgen. Två svängar gick jag...men min kotlettbit var försvunnen.....  och han skrattade så att han höll på att dö när jag sa att jag måste ha lagt den i nån annans korg. Jag tyckte det var sååå pinsamt men han sa att jag skulle gå och hämta en ny bit. Och att om jag hade lagt den i nån annans korg så skulle de göra ett fynd eftersom det var så bra pris  .Vad säger man......Är jag ensam om detta syndrom? Jag bjuder ju andra på lite glädje iaf med mina fatala misstag.  That´s me.....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards