Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Anki - 28 januari 2012 01:00

Började dagen klockan 06:10 med att skotta en gång ner till vägen så att killarna skulle slippa plumsa med lågskorna i djupsnön ner till bussen. I vanlig ordning så skottade jag en bit på vägen oxå där de står och väntar på bussen, eftersom idioten som plogar inte kommer förrän mitt på dagen. Jag vet att jag är knäpp men det är inte så kul att börja skoldagen med att vara dyngblöt om fötterna och det gäller grabbarna Hulinder oxå. Sen hämtade jag Jonas på Västermalm och så gjorde vi Birsta, storhandlade m.m.Han köpte present till Pontus. Mammas lillgubbe är i stan och firar 18-årsdagen i förskott med kompisarna. Jag åkte upp till Fredde en stund förut. Jonas kvällade vid 23-snåret så det har varit en supertråkig kväll här i skogen. Saknar verkligen fam Edström såna här kvällar......Strötittat på en film på ettan med Bruce Willis. Mmmm....vilken goding   Undra om han vill komma på en fika nån kväll    Jaja bra film iaf, fniss.

Trevlig helg på er därute   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards