Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Anki - 4 januari 2012 17:02

Ja klumpmärta har varit i farten igen. Bar in ved i förmiddags och så trodde jag att hundarna hade stuckit, så jag skulle skynda mig från lagårn till framsidan på huset. Det snöade lite i går så jag fick plumsa i snön och naturligtvis så klev jag snett och ramlade. Det bara sprakade i baksidan på vänster ben och gjorde så ont så jag knappt tog mig till bron. Och när jag kom dit så höll jag på att tuppa av, allt bara snurrade. Jonas hade hört när jag skrek så han kom och hjälpte mig av med stöveln. Jag skulle till Birsta men det sket sig...men var tvungen att handla lite så jag masade mig till Matfors iaf. Det gör så in i h-e ont !! Jag kan knappt röra benet och när jag sitter så är det precis som om jag sitter på en stor sten ellet nåt på vä sida av rumpan. Likaså i ljumsken gör det svinont. Naturligtvis så fastnade jag mitt i uppförsbacken för att jag tog för lite sats, så då fick jag krångla och backa ner och ut på vägen bortöver åt grannen. Tog en jäkla sats och gasade på sen var det klart. Får väl se om det blir till att åka till farbror doktorn....Avvaktar tills i morrn iaf.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards