Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Anki - 1 januari 2012 22:57

Smilla och jag tog en skön prommis mitt på dan idag. Sen försökte jag få ner stegen som jag baxade upp på altantaket dag 2 på Dagmar. Och trägen vinner, till slut så fick jag ner den  . Skulle hämta Pontus i Granloholm men Benny åkte så jag behövde bara åka till Västmarken. En lugn kväll, jag har suttit och spelat bubble witch så jag tror jag blir tokig. Det kan inte finnas nåt mer ologiskt spel   Tror jag ska sätta mig framför tv-n snart och dega lite....Kramar från skogen   

Av Anki - 1 januari 2012 02:03

Låg länge och myste under duntäcket. Sen ut hämta några säckar ved och mata fåglarna. När det var avklarat så tog Smilla och jag en prommis uppöver backarna. Kallt men jätteskönt. Skulle skjutsa Pontus till Granloholm men eftersom han helt plötsligt kom på att han behövde bli klippt, så var det bara att ta fram frisörsaxarna....När det var klart så blev det en "snabb" sväng till stada. På hemvägen så ringde X-et och sa att de var på väg upp. Jahapp....De kom, fikade, lämnade raketer och åkte hem. Sen gjorde jag mat till Jonas och mig. Klassisk räkcoctail och helstekt kryddig fläskfilé med potatisgratäng. Ingen lyxig nyårssupé men det var gott. Efterrätten skippade vi eftersom ingen av oss vill ha det. Lite senare så kom Emma till Jonas och jag var som vanligt ensam.....Sen så skålade vi in tolvslaget med Pommac. Emma och jag skickade iväg rislyktor och Jonas brände av två st bautatårtor m raketer som Benny var hit med. Smulan tyckte inte alls om det....men hundarna bryr sig inte. Nu tittar de på film och jag sitter här vid datorn. Jag tycker att nyårsafton är en överskattad företeelse. Men säger ändå med ett leende GOTT NYTT ÅR !!!! till alla som vill höra. Natti natti från skogen   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards