Alla inlägg under november 2011

Av Anki - 3 november 2011 22:44

Idag så bestämde jag mig för att det bara var min egen dag. Och så blev det. Vaknade, fikade och tog det lugnt. Sen drog jag iväg till skogen och plockade en kasse trattisar, kanske årets sista. På hemvägen så for jag in på Rösätt och tog en fika och klippte klorna på Wilma. När jag kom hem igen så tog jag med mig hundarna och gick en sån där riktigt härlig höstskogsprommis. De fick springa av sig och snosa och lukta på allt äckligt de hittade  Tage var helt färdig i sina onda leder när vi kom hem, men han fick bestämma själv hur mycket han orkade springa.....Och jag tror att han njöt av varje sekund i skogen. Väl hemma igen så grejade jag lite ute på gården och klöv en hög med tändved (eltänne som det heter på bondspråk)    I morrn så blir det en stadsresa igen, jag ska handla och så ska vi gå och äta på Ming Palace. Ska bli jättetrevligt. OCH GOTT !!!

Av Anki - 2 november 2011 22:43

Satt och totade ihop en travrad förut ikväll. Filosoferade att Ulf Ohlsson kör för vinst så jag tog med honom i lopp tre. Sen fick jag nån idiotisk ingivelse och bytte ut honom mot Kontios häst......Och missade 6 rätt......Jorå det svider som faaaaan   

Av Anki - 2 november 2011 21:46

Var till tandläkaren idag och lagade en kindtand. Men fifaan vad bedövningen gjorde ont...Och så fick de trycka i mig en extra spruta eftersom bedövningen inte tog så bra. Jaja slutgnällt, tanden är lagad och det blev såå bra.

När jag kom hem så satte jag igång med operation biltvätt per omgående, eftesom jag tror att bilen aldrig nånsin har varit så himla smutsig. Det var som om jag inte hade lyse på bilen för så skitiga var lyktglasen.

När jag var klar så var den riktigt viiit igen så jag var alltså riktigt nöjd med mig själv och mitt arbete.

Sen kom Pontus på att han skulle på LAN så jag skjutsade honom till Skedvik och for och tankade i Matfors samtidigt.

När jag kom hem igen så ville jag bara gråta............  Fy f-n vad skitig bilen var igen !!!! Fram med slangen igen och göra en rask avspolning i mörkret. Tröstar mig med att den iaf VAR ren i två timmar.

Ha en trevlig lill-lördag allihopa !!

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards