Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Jobbigt att göra ingenting

Av Anki - 21 oktober 2011 23:55

Ja nu har jag spenderat tre lååånga dagar med att göra ingenting alls....  Men nu ljuger jag lite eftersom jag inte kunde låta bli att byta gardiner i vardagsrummet i går   I dag så var det dags att handla lite så killarna lovade att följa med och bära. Jag hämtade dem på Västermalm och så drog vi ut till Birsta. Rusta, Clas Ohlson, Systemet, Kicks, Media Markt, Elgiganten och Willys hann vi med. Jonas var och kollade på mobiler för han ska önska sig pengar när han fyller år så att han kan köpa en ny. Han har redan bestämt vad han vill ha så det är ju bra. Jag bjöd dem på donken så slapp jag laga mat hemma sen. Jag kan fortfarande inte äta utan att få jätteont i magen/tarmarna. När vi var på Willys och handlade så var det två herrar som skjutsade varandra i kundvagnen och hade väldigt skoj  Vi köpte en liten koja till Smulan men hon tyckte nog att vi var knäppa som ville att hon skulle ligga i den.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Av Anki - Lördag 13 april 13:29


 

Av Anki - Torsdag 11 april 19:59

Vem/vad  det är som håller dig i ett järngrepp?? Vill åka bort nånstans........... ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards